czwartek, 19 listopada 2015

Dragon Ball Xenoverse - pierwsze wrażenia

Cóż, już parę godzin gry za mną w najnowszego Dragon Balla i muszę przyznać że jest ogromna różnica od gry w którą grałem wiele lat temu na konsoli PS2.

Na początku tworzymy postać podobnie jak w typowych grach RPG oczywiście w sposób uproszczony. W grze mamy do dyspozycji kilka trybów rozgrywki od głównej linii fabularnej, poprzez zadania równoległe jak i walki on-line.

Generalnie gierka warta polecenia ale wg mnie mimo jej zalet tylko fanom serii uniwersum Dragon Balla i nic poza tym.

Pozdrawiam,
Gan TheWicher

wtorek, 17 listopada 2015

DRAGON BALL XENOVERSE (PC) - ANIME

Lubicie anime?

Ja na Dragon Ballu się wychowałem. Uwielbiałem i nadal uwielbiam tą serie mimo upływu lat. Pierwszy raz w Dragon Balla grałem na PS2.

Dziś zdecydowałem się na wersje XENOVERSE  na PC.

To co? Odpalamy?


Gan TheWicher




niedziela, 15 listopada 2015

StarCraft II Legacy of the void

Witajcie,

Obecnie na allegro możecie u mnie kupić za ok 99 zł Dragon Questa edycje HEROES oraz pudełko i wszystko w nim zawarte (bez klucza do gry) odnośnie StarCraft II Legacy of the void.


ZAPRASZAM


A jak już wspomniałem o StarCraft II Legacy of the void to pierwsze wrażenia są ogromne by szybko spadły na łeb na szyję po paru godzinach gry na poziomie TRUDNY. Nie wiem, fabuła ok, filmiki są zarąbiste ale sama gra jakoś na razie mnie nie przekonuje po super wciągającym DLC z numerkiem 2 gdzie prowadziliśmy Królową Ostrzy do zwycięstwa. Tam grało się z wypiekami na twarzy! |Tu na razie o wiele, wiele mniejsze emocje. Muszę w końcu pograć i ogarnąć multi. Wszakże tam się rozpoczyna prawdziwa zabawa podobno!

Poniżej zamieszczam parę moich gameplei z gry StarCraft II Legacy of the void z mojego kanału na youtube - w większości są to przerywniki filmowe by pokazać początki fabuły z gry. Na razie 10% dodatku za mną:


Pozdrawiam, Gan TheWicher

piątek, 13 listopada 2015

DRAGON QUEST HEROES The World Tree's Woe and the Blight Below

Witajcie,
Tym razem dwa słowa o odświeżonej wersji Dragon Questa na konsole najnowszej generacji - PS4.

Jak dla mnie wciąż niedościagnionym tytułem bez dwóch zdań jest część IX. No lecz może ta hybryda HEROSÓW komuś się bardziej spodoba.

Poniżej parę zrzutów ekranu ode mnie oraz krótki gamepley z walki ze smokiem na począku gry:

wybór pierwszoplanowego bohatera:



trzej bohaterowie na początku gry:


super cios (naładowany pasek tension) po którym mało kto przeżyje:


portale które zamykamy:


czwarty bohater w grze: 


dołaczenie do drużyny:


jeden z samouczków, zmiana bohatera:


A poniżej walka ze smokiem:



Grę będę sprzedawał za kilka dni - jakby co to poproszę o PW.

Pozdrawiam,
Gan TheWicher

wtorek, 10 listopada 2015

Assassin's Creed Syndicate - sekwencja 8 [pożegnanie z tytułem]

Hejka,

Sekwencja 8 jest ostatnią częścią w tej grze. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się fajerwerków. Po krytyce w dniu premiery tym bardziej. Moje odczucia niestety przedpremierowe potwierdziły się i po części gry której akcja była w Paryżu i stała na granicy przyzwoitość linii fabularnej )samo miasto uratowało grę ale to trochę mało!) ta część jest poniżej wszelkich oczekiwań.

Oczywiście to moje zdanie, za pewne znajdą się gracze dla których ten tytuł jest must have i go zakupią (aktualna cena u mnie to 135 zł - wysyłka w piątek rano). :)

Dwa najciekawsze rozwiązania w grze i nowinki które jako tako są ciekawe wg mnie to:
  1. linka po wystrzeleniu której możemy wspinać się na domy, katedry i inne wysokie budynki
  2. powozy z których korzystamy prawie jak samochody w serii gta...
  3. pociągi,
Z minusów to:
  1. system jazdy powozem - są tu takie emocje że czasami to czułem się jakbym grał w wyżej przytoczoną grę - gta/need for speed. Realia jazdy daleko odbiegają od rzeczywistości niestety,
  2. fabuła!
  3. ulice Londynu mało żywe (wspominam piękne żywe ulice Paryża!),
  4. wprowadzenie 2 grywalnych bohaterów wcale nie daje frajdy,

Moja ocena to: 5/10







By móc rozpocząć sekwencję 8 trzeba wcześniej podbić 2 dodatkowe dzielnice Londynu czyli wykonać misje na danym obszarze!

Pozdrawiam,
Gan TheWicher


poniedziałek, 9 listopada 2015

Assassin's Creed® Syndicate - sekwencja 6 [sprzedam]

Assassin's Creed Syndicate

Gra powoli dobiega ku końcowi.

Obecna cena to :102 zł - ZAPRASZAM!

Gan TheWicher






SEKWENCJA 6





niedobrze!


Gan TheWicher

niedziela, 8 listopada 2015

piątek, 6 listopada 2015

Assassin's Creed® Syndicate - sekwencja 5 [sprzedam]

Hej,

Aukcja niedługo się kończy. Mam nadzieje że kupujący odkryje wszystkie sekrety z najnowszego Asasyna w odległym Londynie :) Cena jak najbardziej atrakcyjna: 102 zł

Tymczasem wrzucam parę screenshotów z mojej gry:

Chyba najbardziej fajna rzecz w nowej odsłonie

Piękny Londyn! OGROMNY !

W grze podbijamy kolejne dzielnice a jest ich sporo!

kolejne misje

Dzieci wszystko wiedzą

W grze spotkamy np. tego oto Pana ale i Marksa walczącego z uciskiem ludzi pracujących

Dyliżansy to główny środek transportu w grze - czasem czułem się jakbym jechał autem niż powozem. Nie bijcie za bardzo konia podczas przejażdżek! ;)

Eksperymenty w psychiatryku... Niedługo ten Pan zginie z moich rąk :)

Wszędzie powody, dyliżanse

Tajemnice czekają na rozwiązanie!

Fabryki w Londynie

Jedna z prostych zagadek w grze. Nie ma ich aż tak wiele



Pozdrawiam Was serdecznie,

Gan TheWicher

wtorek, 3 listopada 2015

Assassin's Creed Syndicate PS4 - sprzedam

Heyka,

Od niedawna pogrywam sobie w najnowszego Assassina gdzie akcja toczy się w Londynie. Schemat gry nie został zmieniony czyli dalej walczymy z Templariuszami.

Poniżej daje parę screenshotów z gry:

Główni bohaterowie w grze - kierujemy na przemian 2 zabójcami

początek gry

Podobnie jak w poprzednich częściach krótkie podsumowanie stylu grania

Dalej możemy ulepszać umiejętności zabójcy


Londyn - era przemysłowa


nowe elementy w grze

nowe elementy w grze - porwania

Dodawanie nowych broni i ulepszanie istniejących - klasyka

nowe elementy w grze - dla mnie najbardziej ten jest ciekawy choć już znany w innych produkcjach

Do dyspozycji mamy ogromny świat - LONDYN. Podbijamy kolejne dzielnice miasta i walczymy ze złem...


Zapraszam na aukcje allegro na które obecnie wyżej opisywaną grę sprzedaje od 1 zł BCM:

assassin-s-creed-syndicate-ps4-hit- KUP MNIE




Gan

poniedziałek, 2 listopada 2015

Divinity Original Sin Enhanced Edition PC NOWA WERSJA

Witajcie,

Na początku tego roku kupiłem grę w wersji Alfa Divinity Original Sin w którą nie dało się brać, wersja Beta już była o niebo lepsza i w końcu doczekałem się wersji końcowej w której wysiedziałem ok 4h. Totalna porażka i marketing w stylu że ta gra czerpie od najlepszych klasyków można było wsadzić między bajki.

Ku mojemu zaskoczeniu niedawno wyszła jakby odświeżona wersja tej gry! I jestem bardzo mile zaskoczony.

  • Po pierwsze jest w języku polskim co w przypadku gier RPG dla mnie jest wymogiem koniecznym,
  • Po drugie grafika uległą mega poprawie,
  • Po trzecie jakoś to wszystko ładniejsze i fajniejsze,

Jak na razie mam w drużynie już 4 osoby a zaczynałem grać z Wiedźmą i Wojownikiem.

Aha! Sejvy z wcześniejszej wersji nie przechodzą do nowej! O tym warto pamiętać.

Dopiero to początek gry 2 level postaci i jestem mam nadzieje, że już na końcu rozwiązania zagadki morderstwa w mieście do której zostałem zwerbowany a to dopiero początek dalszej przygody...

niedziela, 1 listopada 2015

Batman: Arkham Knight PC - ZWROT KASY do końca 2015

"We are very sorry that many of our customers continue to be unhappy with the PC version of Batman: Arkham Knight. We worked hard to get the game to live up to the standard you deserve but understand that many of you are still experiencing issues.
Until the end of 2015, we will be offering a full refund on Batman: Arkham Knight PC, regardless of how long you have played the product. You can also return the Season Pass along with the main game (but not separately). For those of you that hold onto the game, we are going to continue to address the issues that we can fix and talk to you about the issues that we cannot fix.


Thank you,

Warner Bros Interactive Entertainment


EDIT BY VALVE: For users who were having trouble submitting a refund for the game purchased on Steam, please try your refund submission again. The issue should have now been resolved." *

To co ubiegamy się o KASĘ? Kompletne przyznanie się do porażki. Tyle tylko że to tylko jak się kupiło grę na STEAM? Muszę doczytać szczegóły. CZAS DO KOŃCA ROKU 2015


Gan

* http://steamcommunity.com/games/208650/announcements/detail/128710596369779495