Posty

Wyświetlanie postów z sierpień, 2015

Pillars of Eternity - drugie i ostatnie spojrzenie na tego RPGa

Obraz
Po 16 h gry stwierdzam, że mam dość. Nie wiem, fabuła fajna ale jakoś czuje znużenie jak pisałem na fb. Mój obecny level postaci to 6. W grze rzucają się w oczy rzadkie awanse postaci. Co ciekawe za zabicie przeciwnika nie dostajemu tu expa a tylko za wykonanie zadania.
W sumie grę mogę polecić miłośnikom erpegów jednakże wg mojego uznania nie jest to jakiś wybitny tytuł lecz oczywiście dobrze że powstał. Tego typu produkcji jest obecnie jak na lekarstwo. Liczyłem coś na miarę Baldurs Gate 3 ale pewnie się nie doczekam aż takiej epopei.
Do tej gry wyszedł też już DLC.
A dziś w nocy premiera MGS5. ;D
Pozdrawiam, GAN



Pillars of Eternity pierwsze wrażenia PC

Obraz
Hej, dzień dobry kochani goście tego bloga!!!

Ostatnio (w końcu!) zakupłem grę Pillars of Eternity która była uznawana za kontynuacje gatunku klasycznych gier RPG z rzutem izometrycznym

Kupiłem dopiero teraz z powodu krytyki an bugi w tej grze (posiadam najnowszą fatkę obecnie). Jak na razie w ciągu 8 h gry zauważyłem może ze 2 bugi. Raz mój bohater zamiast powsać z walki to po walce ciągle leżał na ziemii i chodził z drużyną jako ciało lezące ;)

Ale to nie był problem.

Po pierwsze urzekł mnie początek gry. Tworzymy własnego bohatera od podstaw, wybieramy płeć, rasę, klasę, pochodzenie, przyznajemy punkty. Naprawdę jest sporo opcji. Przypomniały mi się czasy Baldurs Gate 2 który zostanie la mnie niekwestionowanym mistrzem gatunku.

Grafika z pewnością stoi na wysokim poziomie. Muzyka wpada w ucho, nie przeszkadza podczas rozgrywki. Fabułą na razie dość powoli porusza się do przodu. NA razie próbuje odkryć o co chodzi z tym że jestem "widzący" (nie mylić z Wierzącym).

Sporo po…

Until Dawn ZAKONCZENIE GRY PS4 PL [pożegnanie z tytułem] Sprzedam

Obraz
Hej,

Gra która zapowiadała się być wielkim hitem w mojej ocenie nie jest nim. Oczywiście sama w sobie jest extra-super. Groza i drastyczne zwroty akcji w grze są smaczkami nie do przecenienia ale długość gry i mały jednak rozwinięty system cech charakteru obniża ocenę w mojej opinii. Mam nadzieje że ta pozycja to początek nowego gatunku gier które w kolejnych latach będą bardziej dopieszczone.
W moim zakończeniu przeżyło 5 osób. Oczywiście można potem modyfikować wybory lecz ja przyznam się nie mam czasu na oglądanie większej ilości zakończeń.
W kazym razie podtzymuje opinie że zagrać naprawdę WARTO.
Poniżej filmik z mojego kanału z zakończenia gry:


Oraz parę screenów z gry ode mnie:















Until Dawn na ps4 wrażenia z gry PREMIERA

Obraz
Hej,
Za mną już ponad połowa gry. Historia dobiega końca i czas bym co nie co napisał o grze.
Until Dawn długo oczekiwana gra typu survival która początkowo miała wyjść na konsolę ps3 w końcu ujrzała światło dzienne.

Gra w konwencji Heavy Rain z pewnością zadowoli miłośników horrorów choć jak pisze w zapowiedzi mało gdzie na szczęście zobaczymy z horrory klasy B. I dobrze! Częściej będziemy trzymani w wysokim napięciu.
W grze na początku mamy możliwość wyboru sterowania klasyczny bądź na ruch. JA wybrałem tradycyjny klasyczny. Poznajemy początkowo każdego bohatera i jego cechy osobowościowe które w dalszej grze będą odgrywamy pewną rolę.
Innowacyjnym rozwiązaniem jest z pewnością zmiana cech osobowości poszczególnych bohatrów uzależniona od wyboru rożnych działań. Możemy być np. bardziej odważni, kogoś mniej lub bardziej lubić, być bardziej romantyczni. Jest kilkanaście cech które określają każdego z bohaterów gry.
Każde masze działanie ma swoje konsekwencje. "Efekt Motyla" j…

Until Dawn na PS4 już jest... PREMIERA

Obraz
... tyle że w wersji angielskiej.

Premiera już się odbyła parę godzin temu (ang) i możemy zobaczyć pierwsze gamepleye na youtube. Ja się powstrzymam od oglądania i jednak wersję rodzimą Polską spróbuje ograć.

Co ciekawe głosów użyczą m.in. Aleksandra Szwed (rodzina zastępcza) oraz Marta Wierzbicka (Na wspólnej).

My jeszcze czekamy 2 dni :D






GAN

METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN

Obraz
Witajcie,

Wielkie odliczanie trwa. Czyżby kolejny kandydat do gry roku? :)))


IGN - 10Gamespot - 10Metal Gear Informer - 10Examiner - 5/5Daily Dot - 5/5EGM - 9.5GameTrailers - 9.5GameInformer - 9.25Destructoid - 9Press Start - 9*
*http://www.vg247.com/2015/08/24/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-reviews-all-the-scores/

Na gorące pierwsze wrażenia  gry zapraszam Was już 1 września!


Gan

LG Flatron W2453V - PF Sprzedam

Obraz
Witam Was serdecznie!
Tym razem mam na sprzedaż super monitor dla gracza ale i nie tylko.
Kupiony w grudniu 2009 roku spełniał do tej pory moje wygórowane oczekiwania które stawiam sprzętom.
Monitor renomowanej firmy LG z panoramicznym obrazem który obecnie jest od dawna standardem z dodatkowym gniazdem HDMI spełni oczekiwania wielu użytkowników.
Rekordowy czas reakcji matrycy 2 ms podawany przez firmę LG z pewnością da frajdę nie tylko w grach CS: GO ale i innych gdzie wymagana jest szybka akcja.
Zapraszam
Gan
http://allegro.pl/show_item.php?item=5621648511




METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN

Wielkie odliczanie trwa :D CZEKAMY !!! :)


O tej grze
Konami Digital Entertainment kontynuuje przygodę z grą METAL GEAR SOLID V, wydając najnowszą część pod tytułem METAL GEAR SOLID V: The Phantom Pain. Wprowadzając serię MGS w nową erę dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom silnika Fox Engine, The Phantom Pain daje graczom niezwykłą swobodę planowania zadań taktycznych w otwartym świecie gry.

Dziewięć lat po wydarzeniach MGSV: GROUND ZEROES oraz upadku Bazy Matki, Snake, znany również jako Big Boss, budzi się z 9-letniej śpiączki. Jest rok 1984. Akcja dzieje się w trakcie zimnej wojny, gdy groźba użycia broni jądrowej prowadzi do eskalacji kryzysu na skalę światową. Pragnąc zemsty, Snake tworzy nową prywatną armię i wraca na pole walki, ścigając tajemniczą grupę XOF.

Twórcy serii METAL GEAR SOLID po raz kolejny podejmują ambitne tematy, takie jak psychologia wojny i okrucieństwa wywołane przez tych, którzy poddali się jej dominacji. Jako jedna z najbardziej oczekiwanych produkcji roku, M…

Philips SPH1900 TEST

Obraz
Hej,

Dziś będzie krótkie podsumowanie wrażeń z zakupionych dziś słuchawek Philipsa SPH1900 (HIFI Stereo) za jedyne 39 zł. Myślę że ta cena do jakości sprzętu jest idealna a na to głównie patrze wybierając i decydując się na zakup obecnie. Oczywiście gwarancja 2 lata.
Korzystałem z nich podczas dzisiejszego testu do TV Samsunga FullHD oraz telefonu Samsung Galaxy s5.
Wrażenia bardzo pozytywne. Dźwięk czysty i wyraźny. Nie mają co prawda regulacji głośności ale pilotem tradycyjnie możemy ją zmienić w telewizorze. Wejście typowe jack 3,5 mm.
W samsungu Galaxy s5 dźwięk był lepszy niż oryginalne słuchawki które dostajemy w sklepie.
Teraz przynajmniej gdy w jednym pokoju stoi komp i TV nie będzie konfliktu dźwiękowego. ;D
WNIOSKI:

Słuchawki jak dla mnie idealne do oglądania TV lub słuchania muzyki z telefonu.

PLUS:
długi kabel 2 metryładne wykonanieniska cenalekkieregulacja (wejdą na każdą głowę)nie uciskają głowyMINUS:
brak regulacji głośności na kablu,brak mikrofonu,
Moja ocena: 8/10

Poniżej…

Metal Gear Solid 5 !!!!! [Premiera] 1 września :D The Phantom Pain

Obraz
Hej,

Odliczam już do premiery najnowszej odsłuny MGS. Postaram się oczywiście zamieścić z tej gry dużo filmików :)

A tymczasem wspominam dawne wersje tej kultowej gry. To były czasy!!!

Pamiętacie przebranie za pudełko? Chyba najbardziej charakterystyczna cecha serii ;)))





GAN

Księżniczka Mononoke grywalna!!!?

Aaaaaa!!!

Wiedzieliście że Księżniczka Mononoke hit z Japonii ze studia Ghilbi był wydany na konsole 8 - bitową!!!

Chciałbym w to kiedyś zagrać.

"We’ve already seen what Spirited Away would look like in beautiful 8-bit rendering, but the 8-bit treatment on Princess Mononoke shows lovely a whole Studio Ghibli game series would be.
Thanks to Cinefix, the fantasy epic is brought to life with the beloved Hayao Miyazaki film providing the game’s plot. Ashitaka has a quest, one he has to fulfill through wit and skill. He’s got plenty of allies and enemies to encounter along the way—all while the feel and tone of a Miyazaki film remain intact."

http://www.dailydot.com/geek/princess-mononoke-8-bit-cinefix/?fb=gk


Pozdrawiam,
Gan

Wiedźmin 3 Droga Ku Zagładzie Nowa Gra PLUS a kanał youtube [PROBLEM z HD]

Obraz
Witam Was serdecznie,

Tym razem chciałem się podzielić pierwszymi doświadczeniami w przesyłaniu filmików na youtube.

Po pierwsze najlepiej przesyłać filmiki w formacie mp4. Rozdzielczość nie FULL HD a HD Ready. Zaoszczędzi to nas sporo miejsca, plik będzie mniej ważył a jakość nie będzie gorsza.

Wspomniany przeze mnie wcześniej problem ze sterowaniem w Wiedźminie został już na szczęście rozwiązany :)

Teraz mam inną zagwozdkę. Przesyłam filmiki do serwisu YouTube w jakości HD a na kanale nie są w HD. Zupełnie tego nie rozumiem. I dotyczy to tylko filmików z gry Wiedźmin 3 zapisywanych w programie Windows Movie Maker.

Czyżby było coś nie tak z tym darmowym programem? Muszę się nad tym dłużej zastanowić i poszukać rozwiązania by filmiki nie w HD zupełnie mijają się z celem. :///





Pozdrawiam Was serdecznie!

GAN

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia

Obraz
Witajcie,
Oczekuje już z wypiekami na twarzy pierwszego dużego DLC do gry Wiedźmin 3. Będzie to dodatek o ładnej nazwie "Serca z kamienia" który ukaże się mam nadzieje w październiku tego roku czyli za ok. 2 miesiące.
Będziemy wplątani w nową intrygę i nie zabraknie też nowych potworów i postaci wg zapewnień twórców.
Tym czasem ogrywam Wiedźmina 3 raz tym razem w wersji NOWA GRA PLUS + i na najwyższym poziomie trudności. Jak szaleć to szaleć. ZAPRASZAM.
Mam nadzieje, że może tym uda mi się jakoś wyróżnić na kanale bo konkurencja i liczba osób nagrywających gamepleye jest ogromna. Chodź pewnie jeszcze znajdę pewne smaczki które dodadzą uroku filmikom. ;)
GAN

Wiedźmin 3 Dziki Gon Ostatnie DLC już dostępne NOWA GRA PLUS

Właśnie instaluje najnowszy patch o numerze 1.08.2 i zaraz po tym DLC NOWA GRA PLUS.

Już nie mogę się doczekać nowych wyzwań szczególnie że będę grał na najwyższym poziomie trudności :)

ZAPRASZAM


GAN

Final Fantasy 7 PC

Obraz
Ostatnio mam zajawkę na wstawianie filmików gamepley z gier na kanał youtube.

Ostatnio była ta gra Call of Duty Black Ops a obecnie Final Fantasy VII.

Enjoy ;)


GAN

Mój pierwszy film z komentarzem na youtube [premiera]

Obraz
Hej,
Dziś zamieściłem mój pierwszy film z komentarzem. W końcu zmobilizowałem się i co nie co powiedziałem o grze Wiedźmin 3 Dziki Gon chodż to i tak mało bo o tej produkcji można by mówić 5x tyle.
Zapraszam :)
GAN

Call od Duty: Black Ops [początek gry]

Obraz
Hej,

Ostatnio eksperymentuje z nagrywaniem filmików jak wiecie.
Tu poniżej macie parę nagrań z gry Call od Duty: Black Ops, która teraz kosztuje grosze a pozwoli się zapoznać z serią szczególnie, że niedługo będzie premiera III części tej gry z serii Call od Duty.
Operation 40 Zabić Castro
 WORKUTA część 1
 WORKUTA część 2

Pozdrawiam Was.

P.S. Z opinii które dostaje mam nowe wnioski m.in. o dłuższych filmikach do ok. 20 minut.

[pożegnanie z tytułem] Hitman: Absolution Rozgrzeszenie w wersji PC

Obraz
Hej,

Hitman nakręcił mnie mega pozytywnie w oczekiwaniu na kolejną część przygód zabójcy. Mam andzieje że już do tego czasu będzie więcej filmów na kanale i będą lepszej jakości :)

Wnioski z dzisiejsego dnia. Filmy co najmniej do 15 minut i koniecznie z komentarzem oraz nie w full HD a HD Ready i koniecznie edycja ;)

Zapraszam do oglądania :)


Hitman: Rozgrzeszenie w wersji PC [koniec części 2]

Obraz
Hitman jest podzielony na 3 duże części. Ja już ukończyłem 2 część i jestem w 3 ostatniej (bodajże najkrótszej).
Na moim kanale sukcesywnie dodaje kolejne filmiki z części drugiej. Myślę, że dziś do wieczora wszystkie będą.
Na razie testuje różne konfiguracje. Filmy są bez dodatków, które będę się starał nakładać w kolejnych przy pomocy edytora video.
Zapraszam do oglądania!




GAN

Hitman: Rozgrzeszenie w wersji PC [koniec części 1]

Obraz
Cześć!

Jak na razie część 1 przygody jest już za mną. Fragmenty umieściłem na youtube. Na razie wybaczcie pewien chaos tych filmików. Staram się na razie dostosować je optymalnie. Już na przykład wiem, że te filmiki są za krótkie bo tylko 5 minutowe. Z pewnością w kolejnych będzie lepiej.

Zapraszam do oglądania i komentowania.

ucieczka z hotelu przed policją - stacja kolejowa ucieczka z hotelu przed policją - wrobienie w morderstwo wejście na ostatnie piętro hotelu

Pozdrawiam Was,


GAN

Hitman Absolution Rozgrzeszenie PC

Obraz
Hey Wam,
Ostatnio coś mnie podkusiło i zakupiłem sobie klucz najnowszego Hitmana z podtytułem Absolution (Rozgrzeszenie) w wersji na PC.
Gra wyszła w 2012 roku więc już do najnowszych nie należy. Na Gemasconie mogliśmy się dowiedzieć że będzie wydana kolejna część przygód najelpszego zabójcy w historii gier video. Cóż, poczekamy zobaczymy. JA tym razem postanowiłem odświerzyć ten tytuł w domowej kolekcji.
Jest tu aż 5 poziomów trudności także każdy gracz znajdzie dla siebie odpowiedni styl gry. Wiadomo że nikt nie lubi utkwić gdzieś i siedzieć godzinami, ba dniami, tygodniami jak to miało miejsce częściej w starszych produkcjach.

Pierwsze wrażenie że gra jest łatwiejsza od starszych części. Jakby uproszczona. No ale to się okaże jakie będą kolejne misje. Grafika jak na grę z 2012 roku trzyma w miarę poziom.

Sam samouczek na początku gry bawi głosem jakby była to nawigacja GPS w samochodzie.

Zamieszczam fragmenty gry na moim kanale dla osób chcących poznać w pewnym stopniu klimat tej p…

Wyczekiwane premiery wg Gana

Heyka,
Tym razm już po niemieckich targach i dużo wiemy co niesie sezon zimowy na rynbku gier. Ja mam kilka tytułów które z pewnością sprawią wyjęcie z życia wiele wieczorów.
Na początek najbliższa premiera to gra na PS4:
Until Down survival horror o młodych ludziach którzy walczą o życie z psychopatycznym maniakiem - mordercą. Premiera odbędzie się 26 sierpnia czyli już niedługo. Dam z pewnością obszerną galerię oraz parę filmików z gry. Might & Magic: Heroes VII - premiera 24 września. Gorący tytuł który chyba się wypalił wg mnie. Będę z pewnością śledził nowinki i poczynania lecz nie jestem przekonany o jego zakupie. Z serią mam do czynienia od 3 części i wg mnie nie jest dobrze.Uncharted 4: A Thief's End - premiera mam nadzieje że w okolicy wiosny 2016 roku. Tej gry chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Wielki hit tylko na konsolę PS. To już będzie 4 część serii z kazdą kolejną gra nie zwalnia tempa. Wyczekuje z wypiekami na twarzy!Mafia III - podobnie jak wyżej. Premiera 20…

Windows 10 i nagrywanie gamepleyów

Hey, Od 3 dni rozpracowuje nowy system. Miałem małą przygodę po zabawie w czyszczenie rejestru która skutkowała tym, że musiałem przywrócić ustawienia windowsa na stan początkowy a co za tym idzie zostało skasowane prawie wszystko łącznie z grami. Ale może i lepiej bo miałem na kompie tyle niepotrzebnych programów, że teraz z większą rozwagą będę instalował nowe aplikacje. Bawiłem się też punktem przywracania systemu i też działa bardzo dobrze. Jak na razie jestem zadowolony z systemu. Przeglądarka EDGE robi duże wrażenie szybkością i możliwością pisania bezpośrednio na stronach www lecz w kwestii dodatków dużo jej brakuje do Firefoxa. Na razie dam jej szanse i zacznę jej używać... Ze sterownikami nie miałem najmniejszych kłopotów. Podobnie z aktywacją systemu on-line. Także te błędy o których możemy przeczytać w Necie akurat mnie nie dotyczą. Windows też warto wypalić na płycie w postaci obrazu ISO co też uczyniłem. Z niecierpliwością oczekuje premiery nowych bibliotek z numerkie…