środa, 29 lipca 2015

[pożegnanie z tytułem] Murdered: Soul Suspect / śledztwo zza grobu PL

Hej Wam,

Dziś przeszedłem wydaną w 2014 roku grę na konsole starej i nowej generacji i PC: Śledztwo zza grobu. Przygodowa gra z mrocznym klimacie i niestety moim zdaniem z niewykorzystanym potencjałem.

  • Czas przejścia: ok. 6h
  • Trudność gry: łatwa
  • Fabuła: całkowicie liniowa
  • Zadania poboczne: są ale jest ich kilka i bardzo krótkie (pomagamy zbłąkanym duszyczkom)
  • Elementy RPG: brak
  • Elementy kolekcjonerskie: w grze zbieramy różne rzeczy i m.in. możemy dowiedzieć się dodatkowych informacji o bohaterach gry oraz wysłuchać historie miasteczka.

Fabuła krótko mówiąc pokazuje głównego bohatera który zostaje zamordowany w pierwszych minutach gry. Nie może dołączyć (jego dusza) do swojej żony ponieważ jest na ziemi niedokończona sprawa.
Kierujemy owym policjantem by rozwikłać zagadkę brutalnych morderstw w miasteczku i co za tym idzie odnaleźć morderce który pozbawił głównego bohatera życia. Pomaga nam świadek morderstwa, dziewczynka która jest medium. W grze w niektórych częściach miasta możemy kierować kotem by dojść do niedostępnych lokacji.

W tą pozycje gra się szybko łatwo i przyjemnie. Fabuła nawet wciąga lecz bez większej głębi i raczej mało wątkowa.

W grze odwiedzimy takie lokacje jak np. muzeum, Kościół, cmentarz, zakład psychiatryczny.

Teraz gra sporo staniała więc dla osób które lubią mroczne klimaty, duchy i gry przygodowe warto zagrać.

Moja ocena: 6+/10

Jedna z lokacji w grze - Kościół

Rytualne morderstwo

śledztwo

Masakra w Kościele

Kluczowa osoba w grze...

Świadek bez którego nic byśmy nie zdziałali jako duch



GAN

sobota, 25 lipca 2015

Windows 10

Już niedługo premiera nowego systemu Windows 10. Zastanawiam sięczy go od razu instalować.

Tyczasem wsparcie umarło ostatecznie dla Windowsa XP








GAN

piątek, 17 lipca 2015

[pożegnanie z tytułem] WATCH DOGS

Hej,

Watch Dogs przeszedł już u mnie do historii w głównej linii fabularnej. Poza nią jest sporo misji pobocznych także gra wydłuza się bardzo dla osób którym przypadła do gustu. Różne tryby on-line sprawiają że można wspólonie z innymi graczami rywalizować.

Poniżej wstawiam parę zrzutów z ostatnich minut gry:

















 Myśle że jest to pozycja godna uwagi w świecie gier zdominowanym przez GTA. Wnosi wiele świeżości i ciekawych rozwiązań. Kontynuacja tej pozycji byłaby niezwykle ciekawa. Jednakże do tej pory w tego typu grach króluje dalej seria GTA i część V, która jest najlepsza.

Choć nowy konkurent GTA V już szykuje się na horyzoncie, premiera w grudniu tego roku. Domyślacie się co to za gra? Wspomnę tylko że będzie to 3 część... ;)


GAN

poniedziałek, 13 lipca 2015

Watch Dogs PL PC

Ostatnio gram zacięcie w Watch Dogs, który miał być głównym konkurentem do pokonania GTA V. Czy to się udało? Oceńcie sami. Dla mnie osobiście to powiew świerzości który powala grafiką i innowacyjnymi rozwiązaniami oraz ciekawą fabułą. Na minus miasto. Mogłoby być bardziej urozmaicone i większe ale i tak w końcu można pograć w coś naprawdę dobrego w stylu GTA niebędącego owym gta ;) 


Aktualny stan wszystkich misji w grze. główny wątek + misje poboczne

Drzewko umiejętności. Możemy punkty rozdzielać między 4 kategoriami

Główny bohater - Aiden

Hakujemy tel komorkowe ludzi a potem wyjmujemy ich kasę

Włamujemy się do wież panującego systemu w mieście i dzięki temu odblokujemy dodatkowe opcje w danej dzielnicy

Niezła fura!

... i to co może z niej zostać po wielu stłuczkach.

Kierowanie motorówkami daje niezłą frajdę. W grze też możemy pływać w wodzie.

Jedna z misji pobocznych

Teraz jestem pod koniec ACTU II. Gierka naprawdę zrobiła na mnie piorunujące wrażenie!!!


  GAN





Wiedźmin 3: Dziki GON

Heya,

Teraz czas na Rynsztunek ze Szkoły Wilka. Jak na razie zdobyłem I ulepszenie z V. Czyli skromnie.

Jak się ma 34 level błyskawicznie się zdeobywa kolejne schematy. Potwory je broniące nie dorastają teraz Geraltowi do pięt. ;D




GAN

czwartek, 9 lipca 2015

Batman Arhkam Night - główny wątek zaraz będzie zakończony - spoilery!

Hej,

W tej chwili na liczniku mam 67% a główny wątek ponad 90%. Niedługo koniec gry.

Gra jednakże oferuje masę zadań w których możemy zmierzyć swoje umiejętności w walce wręcz czy kierowaniu BatMobilem. Myślę, mam nadzieje, że po łatce która wyjdzie poprawiająca grafikę ponownie wrócę do gry i pooglądam sobie co specom udało się poprawić w tej bądź co bądź średniej grze (moim zdaniem) lecz z prawdziwym mrocznym klimatem Batmana! Chyba tylko klimat tu jest na PLUS.

Niestety tą grą jestem rozczarowany :(


Arkham Night okazał się dawnym druhem Batmana.

Przykra śmierć Ivy - toksycznej kobiety - "Natura zawsze zwycięży"! Dzięki niej miasto zostało oczyszczone z trującej toksyny.

Oto człowiek który zmiażdżył BatMobila na strzępy.

Ostatnie spojrzenie na najlepszy wóz na świecie - BatMobil - niedługo Batman dostanie nowy.

Jeden z głównych oponentów w grze - ARKHAM KNIGHT okazał się starym przyjacielem Batmana - Jasonem, który pragnie zemsty.

Konfrontacja

Żal i niezrozumienie

Batman i Jason

Zgoda?

Chyba jedyny moment w grze który mnie jako tako zaskoczył

Nieoczekiwana zmiana ról

BARBARA GORDON - żyje! To była toksyna co wczesniej widział Batman

Ojciec walczy o życie córki

Chyba nie dokońca mu ten plan wyjdzie...

Za chwilę biedna Gordon spadnie z wieżowca...

W grach coraz częściej pojawiają się piękne kobiety :)

Scarecrow spycha Barbarę z wieżowca...

... i wybawienie od pewnej śmierci

CZas pomóc Batmanowi odnaleźć ojca i zakończyć całą fabułę gry BATMAN

Przed zniszczeniem ostatniego skłądu Pingwina i zarazem zakończenie jednej z misji pobocznych

JEdna z misji pobocznych dotyczy Pingwina - tu zaraz pójdzie do więzienia

Kolejna zła postać idzie za kratki - krótka misja poboczna

Ogólny widok co i jak w grze - MISJE

FireFLY - jeden z Bossów negatywnych który podpala miasto.

3 razy ucieka by go w końcu schwytać

Zmasowany atak sił głównego wroga na komendę policji w Gotham

Oj, będzie się działo!!! - trzeba użyć BatMobila i hakowania Dronów przez Barbarę Gordon.

Główne menu




GAN.