Posty

Wyświetlanie postów z luty, 2013

Za 5 dwunasta... TOMB RAIDER

Obraz
Hey!
Za mną już ukończone Fable III oraz Asura's Wrath. Gry warte polecenia! Szczegolnie ta druga za niecodzienny klimat.
Z wielkim napięciem czekam 5 marca na Tomb Raidera. W końcu coś nowego od wczesniejszych wersji. Ostatnimi czasy boje sie że producentom/twórcom gier skończą się pomysły... kiedy usłyszałem że Baldurs Gate ma wyjść na nowo, odświeżony w wersji HD pytam sie po co?
Mam nadzieje że nie doczekam momentu że wszystko co nowe będzie odgrzewane, przerobione i podane na nowo by ludzie kupili i sie cieszyli... Całe szczeście technika idzie naprzod wiec przynajmniej w grafice będą postępy... ale dla mnie osobiście fabuła to podstawa.




i na zakończenie jeden krótki filmik z mojego gameplayu:


Pozdrawiam!!!
Gan

Crysis 3, Diablo 3, Fable 3.

Obraz
Ostatnio moje życie toczy się wokół liczy 3. Fable już przeszedłem. Można kupić u mnie na allegro za 25 zł (stan idealny). Allegro Fable III 25 zł

Diablo? Jestem już na poziomie INFERNO. Zdecydowanie przedmioty wpadają ciekawsze lecz sprzedaż dalej stoi na aukcjach Blizzarda.



Dziś można już dostać grę Crysis 3 w pre-orderze. Będę musiał niestety na tą produkcje poczekać. Życia by nie starczyła na zagranie we wszystko. Jak pisałem wcześniej wyczekuje Tomb Raidera (Studio Crystal Dynamics). Jak donoszą serwisy ma to być powrót do korzeni, do klasyki do tego momentu kiedy miliony graczy na swiecie ujrzały Tomb Raidera część 1 i oszaleli na punkcie tej gry (tak było ze mną). Pamiętam jeszcze dzień w którym pierwszy raz w zyciu zagrałem w tą grę w kafejce na psx1. Grałem 20 minut choć zapłaciłem za 10. Było to niezwykłe przeżycie. I fajny dość okres w moim życiu, w którym królował Pegasus. Niestety było wiele części tej gry które delikatnie mówiąc osiągnęły dno na linii fabularnej i idei seri…

Nowy TOMB RAIDER już w marcu!

Obraz
Hej Wam! Powoli kończę przygodę z Fable III na Xbox360. Niedługo wystawie tą pozycje na allegro (najtaniej u mnie). W Diablo III mam już upragniony poziom 60. Czary są potężne :D Tryb PvP mocno rozczarowuje. Byłem na arenie 2x i nikogo nie było. Poza tym tam nie można nikogo zabić. Bez sensu taki tryb dla przedszkolaków. Jak tego nie zmienią to chyba będzie największe rozczarowanie tej zimy od Blizzarda ;( Dziś zamiescze krótki filmik z gry Asuras Wrath. Nagrywarka już całkowicie opanowana i trzetestowana. Długo myślałem jaką grę Wam pokaże od A do Z. I myśle ze będzie to nowy Tomb Raider w wersji na którąś z konsol. Tak! Teraz zaczne robić gameplaye gier od początku do końca. Jak się dorobie mikrofonu to zacznę dawać komentarze :) Pozdrawiam ciepło! Gan P.S. Zdałem prawo jazdy :))

Zostałem królem Albionu.

Obraz
Hej!
Jestem już bodajże na półmetku gry Fable III. Objęcie tronu oczywiście nie powoduje wyświetlenia napisów końcowych, to dopiero początek nowego zagrożenia jakie przed nami zostaje odkryte. ;)
Zamieszczam 3 krótkie filmiki z tego faktu oraz parę zdjęć.
P.S. W Diablo III mam już poziom 55. Postanowiłem że po raz 3 pokonam Diablo.








Krótka piłka.

Obraz
Cześć!

Dziś zamieszczam 3 filmiki z gry Fable III mojego autorstwa.

Niedługo postaram się też dodawać komentarze podczas rozgrywki.

Następna gra z której zrobie tu galerie screenów oraz gameplayów to będzie AsurasWrath od CAPCOMU na ps3.

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania i komentowania.

Piotrek

P.S. Za tydzień zdaje egzamin na prawo jazdy trzymajcie kciuki! ;D

Idą zmiany na lepsze!

Obraz
Hej! Od dziś postaram się wrzucać regularnie screenshoty z gier konsolowych (ps3 oraz Xbox360). Na pierwszy ogień idzie FABLE III.

Filmy video z mojego gameplayu oczywiście też będę regularnie wrzucał lecz na razie musze sprawdzić kable bo obraz się nagrywa bez dźwięku... Co do nagrywarki to fajna rzecz robienie zdjęć w czasie rzeczywistym czy nagrywanie gameplayu. Jednak brak wejścia hdmi strasznie dziwi, i lekko ogranicza radość i ogólnie moje zadowolenie z tego urządzenia :/ Niestety ale w XXI ludzie dalej nie myślą i wypuszczają sprzęt nie najlepszej klasy co nie znaczy że bezużyteczny. Póki nie wyjdzie coś na podobieństwo owej nagrywarki ale z hdmi będę używał obecnej. A teraz musze zamiast 1 kabla HDMI używać bodajże mniej lub więcej 8 wejść audio/video O.o W Diablo III osiągnąłem poziom 53 (Szaman) lecz poważnie się zastanawiam czy 3 raz z rzędu iść by ujrzeć końcowe napisy. Poziom trudności znacznie wzrósł, lecz mimo to gra wydaje się stosunkowo łatwa. Czekam aż Blizzard wyda …